شارژ کنترلر خورشیدی - کنترلر شارژ خورشیدی

شارژ کنترلر خورشیدی - کنترلر شارژ خورشیدی

فروش شارژ کنترلر خورشیدی - لیست قیمت همکار شارژ کنترلر خورشیدی - شارژر پنل خورشیدی
شارژ کنترلر خورشیدی - کنترلر شارژ خورشیدی

شارژ کنترلر خورشیدی - کنترلر شارژ خورشیدی

فروش شارژ کنترلر خورشیدی - لیست قیمت همکار شارژ کنترلر خورشیدی - شارژر پنل خورشیدی

فروش پنل خورشیدی 10 وات

نصب پنل های خورشیدی در وسط تپه های خشک ایران نمادی از تلاش های انجام شده  در عرصه بهره برداری از انرژی می باشد. تاکنون ایران برای دستیابی به انرژی اعم از سوخت های فسیلی تا انرژی هسته ای، گام های بلندی را برداشته است.


در طی سالهای اخیر، پروژه های بزرگ خورشیدی در ایران توسعه یافته اند. این بار محققان ایرانی برای بهره برداری از انرژی ارزان قیمت خورشیدی، پانل های خورشیدی فتوولتائیک و سنسور های ماهواره ای در160  کیلومتری شمال تهران، نصب کرده اند.


 ما در حال تقویت ظرفیت های مراکز اختصاص داده شده برای تبدیل به انرژی های تجدید پذیر می باشیم. ایران قصد دارد پنل ها را تا حجم 5000 مگاوات در برابر 200 مگاوات فعلی، افزایش دهد. هدف ما این است که تا پنج سال آینده به حجم5000   مگاوات، دست یافته باشیم و همچنین توسعه نیروگاه های خورشیدی فتوولتائیک در دستور کار ما قرار دارد. "


به نقل از خبرگزاری های خارجی، ذخایر نفت و گاز ایران در میان کل جهان از رتبه حایز اهمیتی برخوردار است اما تحریم های بین المللی مربوط به برنامه هسته ای ایران، تولید و پالایش منابع طبیعی کشور و اقتصاد ایران را دستخوش تحول کرده است. با در نظر گرفتن بودجه مناسب از سوی دولت برای تقویت کاربردهای انرژی خورشیدی، سرمایه گذاری مناسبی در این زمینه انجام گرفته است. علیرغم مناسب بودن استفاده از این انرژی تاکنون پنل های خورشیدی در اختیار روستانشینان قرار داده شده اند.


در بیشتر مناطق مختلف ایران، اکثر روزهای سال از آفتاب بسیاری برخوردار است. کشور ایران یکی از مکان های ایده آل برای توسعه انرژی خورشیدی است، از اینرو مناطق گسترده ای در ایران وجود دارند که برای نصب پنل های خورشیدی بسیار مناسب واقع شوند.


استفاده از پنل های خورشیدی می تواند در ایران بسیار مفید واقع شود چرا که ساعت های طولانی از نور خورشید به دلیل وضعیت جغرافیایی، برخوردار است و استفاده از پنل های خورشیدی می تواند بسیار سازنده باشد. اگر پنل های خورشیدی سازگار با محیط زیست باشند، آنها همچنین به حفظ اقتصاد روستایی کمک خواهد کرد.


از توابع شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، برای تامین نیاز خود به برق و انرژی، از پنل های خورشیدی استفاده کرده اند.ساکنین این روستا از طرح دولت برای نصب پنل های خورشیدی استقبال کرده اند و اظهار داشته که این موضوع به نفع آنها است و انرژی خورشیدی رایگان است و برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند.


دولت ایران افراد را تشویق می کند تا صفحات خورشیدی را در همه جا از جمله پشت بام مساجد، مدارس و ساختمان های دولتی نصب کنند. دولت ایران در بخش های فتوولتائیک بیش از 50 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است اما تغییر عادت ایرانیان برای استفاده از انرژی خورشیدی، زمان می خواهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.